مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 21:452023-01-29سياسي

مناطق حاشیه نشین کرمانشاه نیازمند برنامه جامع


یکی از موضوعاتی که طی سالیان گذشته سبب شده اقدامات انجام شده در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه منجر به نتیجه مطلوب نشود، نبود اطلاعات جامع بوده روندی که نیازمند اصلاح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی محله حاشیه نشین آقاجان بعد از ظهر یکشنبه به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و با حضور دستگاه های عضو این گروه برگزار و هر یک از مدیران نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند.

این جلسه پس از حضور شبانه محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در محله آقاجان با حضور مدیران استان کرمانشاه و تاکید بر برگزاری جلسات کارشناسی برای بهبود وضعیت محلات حاشیه نشین برگزار گردید.

کرمانشاه نیازمند اطلس فرهنگی و اجتماعی حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و رییس کارگروه فرهنگی و اجتماعی محله آقاجان در این نشست اظهار کرد: این جلسه به دستور استاندار کرمانشاه و با محوریت محرومیت زدایی و رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی محلات حاشیه نشین به ویژه محله آقاجان برگزار شده است.

وی افزود: مناطق حاشیه نشینی همانند آقاجان با مشکلات بسیاری مواجه اند و از دستگاه های اجرایی می خواهیم برنامه های خود را برای بررسی و اجرا ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق حاشیه نشین کرمانشاه نیازمند برنامه جامع

مناطق حاشیه نشین کرمانشاه نیازمند برنامه جامع