مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 21:452023-01-29ورزشي

انجام امور قضایی و اداری نباید توام با رفتار سلیقه ای باشد


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در انجام امورات اداری و قضایی نباید سلیقه ای رفتار کنیم و محور اصلی فعالیت های ما باید بر مدار قانون و مقررات باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو عصر یکشنبه در دیدار با رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی استان اردبیل اظهار کرد: سازمان قضایی با اقدامات پیشگیرانه، بازدیدها و بازرسی های خود می تواند آمار ورودی پرونده به شعب قضایی را به خوبی کاهش دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید با تداوم همکاری ها در بحث بازدیدهای حقوق شهروندی و حرکت های مناسب و اثربخش در حوزه قضایی شاهد استمرار اتفاقات خوب و جلب هر چه بیشتر اعتماد نیروهای مسلح و عموم مردم باشیم، کثیرلو با تاکید بر اینکه در رسیدگی به امور قضایی مردم نباید سلیقه ای رفتار کنیم، تصریح کرد: شأن دستگاه قضایی در وهله اول باید توسط خود مدیران و رؤسا حفظ شود و اگر غیر این باشد شکست سازمان و تضعیف در مجموعه را شاهد خواهیم بود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل حمایت های رفاهی و اداری و پشتیبانی مجموعه دادگستری کل استان را در سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل یادآور شد و بیان کرد: پرداخت وام به کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح، استفاده همکاران اداری و قضایی از سالن ورزشی و نانوایی بخشی از حمایت های رفاهی و پشتیبانی دادگس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام امور قضایی و اداری نباید توام با رفتار سلیقه ای باشد

انجام امور قضایی و اداری نباید توام با رفتار سلیقه ای باشد