مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 21:562023-01-29سياسي

توجه ویژه به پدافند غیرعامل در جزیره خارگ ضروری است


فرمانده ارشد پدافند غیرعامل جزیره خارگ گفت: اهمیت پدافند غیرعامل در جزیره خارگ با توجه به وجود تاسیسات حیاتی شرکت های نفتی دو چندان بوده و همیشه باید مورد توجه ویژه همه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس اسدروز عصر یکشنبه در بازدید جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح از جزیره خارگ گفت: پایانه های نفتی ایران، با هدف پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور، توانسته است مأموریت خود در پنج منطقه عملیاتی خارگ، شمال، پارس جنوبی، ماهشهر و جاسک را براساس سیاست های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران با رعایت الزام ها و استانداردهای کیفیت، سلامت و ایمنی انجام می دهد.

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل جزیره خارگ ادامه داد: امروزه پدافند غیرعامل، یک نگاه جدید به تهدیدات حیات بشری و روشی به تناسب صلح آمیز، اثربخش، پایدار و کم هزینه برای مقابله با پیشگیری در برابر انواع تهدیدات تلقی می شود.

وی ادامادامه داد: پدافند غیرعامل بستری مهم و بااهمیت در حفاظت از زیرساخت ها، دارایی ها، اماکن و مراکز حیاتی، حساس و مهم کشور برای دستیابی به امنیت، اقتدار و پایداری ملی و زمینه ساز توسعه همه جانبه محسوب می شود و می تواند به عنوان یک نیاز ضروری و یک مقوله مستمر و دائمی موجب افزایش پایداری، کاهش آسیب پذیری، استمرار خدمت رسانی و ایجاد بازدارندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به پدافند غیرعامل در جزیره خارگ ضروری است

توجه ویژه به پدافند غیرعامل در جزیره خارگ ضروری است