مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 22:202023-01-29سياسي

تقویت جامعه در گرو تقویت مساجد است


امام محله یکی از مساجد شهرستان بابل گفت: برای تقویت جامعه باید ابتدا مساجد را تقویت کنیم تا شاهد بروز فرهنگ اصیل دینی در جامعه باشیم.

- حجت الاسلام والمسلمین اسفندیار شیری اسکویی امام محله یکی از مساجد شهرستان بابل استان مازندران امروز یک شنبه 9 بهمن ماه در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، اظهار کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، یک نمایشگاه بسیار جالب و جذاب است.

وی با اشاره به اینکه سیر مدل حکومت اسلامی در این نمایشگاه معرفی شده است، عنوان کرد: مباحث مطرح شده در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بر مبنای شریعت و دین مبین اسلام است.

این امام محله با بیان اینکه در طول اسلام، مسجد کانون حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه بوده است، عنوان کرد: مسجد پایگاه و محور برطرف کردن مشکلات مردم است که متاسفانه به مرور زمان این نقش مساجد کم رنگ شده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه این موضوع را تبیین کرده است، خاطرنشان کرد: برای تقویت جامعه باید ابتدا مساجد را تقویت کنیم تا شاهد بروز فرهنگ اصیل دینی در جامعه باشیم.

حجت الاسلام شیری اسکویی با بیان اینکه مسجد نقش موثری در ایجاد تمدن اسلامی دارد، تصریح کرد: علاوه بر فعالیت های موثر در مساجد، خوسازی فردی نیز در مساجد شکل خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت جامعه در گرو تقویت مساجد است

تقویت جامعه در گرو تقویت مساجد است