مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 22:352023-01-29بين الملل

نیروهای اوکراینی برای آموزش کار با تانک های چلنجر وارد انگلیس شدند


وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد، سربازان اوکراینی با هدف آموزش دیدن برای کار با تانک های «چلنجر 2» وارد خاک این کشور شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع انگلیس در توییتی اعلام کرد، سربازان ارتش اوکراین با هدف گذراندن آموزش به کارگیری تانک های چلنجر اعطایی لندن به کی یف وارد انگلیس شده اند.

به نوشته روزنامه اکسپرس ، این وزارتخانه دولت انگلیس در توییتر خود نوشت: خدمه تانک اوکراینی وارد بریتانیا شده اند تا آموزشها را برای جنگ مداومشان علیه روسیه شروع کنند.

انگلیس به همراه کشورهای شریکش در جهان برای اوکراین تانک های چلنجر 2 را خواهد فرستاد تا قدرت پشتیبانی در سطح بین المللی از اوکراین را به نمایش بگذارد.

ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس که کشورش چندی پیش در زمینه ارسال تانک از سوی متحدان غربی برای اوکراین پیش قدم و متعهد به ارسال 14 دستگاه تانک پیشرفته چلنجر 2 به اوکراین شد، ادعا کرد: همه چیز مطابق با برنامه جلو می رود و قرار است اوکراینی ها به زودی آموزش دیدن برای کار با تانک های چلنجر را شروع کنند.

انگلیس اولین کشوری بود که متعهد به ارسال تانک های پیشرفته برای اوکراین شد و آلمان و آمریکا هم اخیرا بعد از کشمکش هایی تصمیم خود را برای ارسال تانک هایشان برای نیروهای ارتش اوکراین اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای اوکراینی برای آموزش کار با تانک های چلنجر وارد انگلیس شدند

نیروهای اوکراینی برای آموزش کار با تانک های چلنجر وارد انگلیس شدند