مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 22:452023-01-29سياسي

نمایشگاه «موزه عبرت» در بیرجند راه اندازی می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نمایشگاه موزه عبرت فرصت بسیار خوبی برای جهاد تبیین در حوزه عملیاتی است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی با بیان این مطلب در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی موزه عبرت بیرجند، به حجم سنگین تخریبات دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق رسانه و فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران به ویژه رژیم صهیونیستی از هر زمان دیگری ضعیف تر شده و آخرین نفس های خود را سپری می کنند.

وی تصریح کرد: ضعف دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی ایران باعث شده تا همین گروه های معاند که همدیگر را قبول هم ندارند و در خیلی از مواقع در خارج کشور به نوعی همدیگر را تخریب هم می کنند در این مقطع زمانی با همگرایی به مقابله با نظام بپردازند.

معاون سیاسی استاندار افزود: بخشی از این معاندین را سلطنت طلب ها تشکیل می دهند که اینها به طور ویژه در حوزه جنگ ترکیبی علیه نظام ورود پیدا کرده اند تا بلکه بتوانند در آخرین نفس های خود، ضربه ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند.

طالبی با اشاره به لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان و نوجوانانی که دوران قبل از انقلاب و همچنین روزهای انقلاب و بعد از آن هم دفاع مقدس را درک نکرده اند، گفت: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «موزه عبرت» در بیرجند راه اندازی می شود

نمایشگاه «موزه عبرت» در بیرجند راه اندازی می شود