مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 23:102023-01-29اقتصادي

جلوگیری از افزایش قیمت در طرح نظارت نوروزی گیلان


رییس صمت گیلان، از اجرای طرح نظارتی ایام پایانی سال خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز از 15 اسفند 1401 لغایت 15 اسفند 1402 برگزار و از هرگونه افزایش قیمت خودسرانه جلوگیری می شود.

- تیمور پورحیدری امروز، 9 بهمن ماه در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک بازار گیلان، با اشاره به افزایش قیمت پیاز در استان طی هفته های اخیر، اظهار کرد: این افزایش قیمت به واسطه کاهش سطح زیر کشت پیاز در استان بوده است.

وی خشکسالی و کمبود منابع آبی را از مهمترین عوامل کاهش تولید پیاز دانست و افزود: البته طی هفته گذشته قیمت پیاز نزولی شد، اما نسبت به آذرماه همچنان بیش از دو برابر است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه به خودداری برخی از سردخانه داران از پذیرش و ذخیره سازی مرغ اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 48 سردخانه در استان با شرکت پشتیبانی امور دام همکاری می کنند.

پورحیدری، ظرفیت ذخیره سازی سردخانه های استان را 5000 تن دانست و خاطرنشان کرد: با رایزنی های صورت گرفته مشکل ذخیره سازی مرغ و گوشت منجمد رفع شده است.

وی از اجرای طرح نظارتی ایام پایانی سال خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز از 15 اسفند 1401 لغایت 15 اسفند 1402 برگزار و از هرگونه افزایش قیمت خودسرانه جلوگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از افزایش قیمت در طرح نظارت نوروزی گیلان

جلوگیری از افزایش قیمت در طرح نظارت نوروزی گیلان