مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 07:202023-01-30سياسي

احداث تراموا و خط 10 مترو غیرقانونی است/ شرط اجرای پروژه ها چیست؟


درحالی که شهرداری تهران اقدام به احداث خط 10 مترو تهران کرده و برنامه ایجاد تراموا را هم در دستور کار دارد اما عضو شورای شهر تهران می گوید احداث تراموا و خط 10 مترو فعلا غیرقانونی است.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ دوم آبان ماه بود که علیرضا زاکانی شهردار تهران از آغاز مطالعات راه اندازی خطوط تراموا در تهران خبر داد و اعلام کرد که دو یا سه خط تهران امکان بارگزاری تراموا را دارد و مطالعات انجام این کار نیز صورت گرفته است.

پس از اعلام شهردار تهران مبنی بر برنامه ریزی ها برای راه اندازی تراموا در تهران اعضای شورای شهر نسبت به آن واکنش نشان دادند و اعلام کردند که در این رابطه مصالعات صورت خواهد گرفت.

اما مطابق با طرح جامع ترافیکی، هر اقدامی که در حوزه حمل و نقل قرار بر انجامش باشد باید حتماً در این طرح آمده باشد و به تصویب برسد.

علاوه بر تراموا که بصورت قانونی باید بر اساس طرح جامع ترافیکی پیش برود احداث خط 10 مترو تهران نیز نیازمند آن است که مصوبه شورای عالی ترافیک و شورای شهر را دریافت کند که دربحث خط 10 مترو تهران نیز 22 تیرماه عملیات احداث خط 10 مترو آغاز شد.

احداث خطوط جدید مترو منوط به تصویب طرح جامع ترافیک است پس از این کار جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران بر لزوم ارائه طرح جامع ترافیک تهران و مطالعات احدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تراموا و خط 10 مترو غیرقانونی است/ شرط اجرای پروژه ها چیست؟

احداث تراموا و خط 10 مترو غیرقانونی است/ شرط اجرای پروژه ها چیست؟