مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 07:502023-01-30اقتصادي

کسادی هتل ها در فصل سرما/ ضریب اشغال تخت هتل های کرمانشاه به 20 درصد رسید


نایب رییس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه از کاهش ضریب اشغال تخت هتل های کرمانشاه به حدود 20 درصد خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه نایب رییس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه از کاهش ضریب اشغال تخت هتل های کرمانشاه به حدود 20 درصد خبر داد.

سیروس گل عنبر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به کاهش ضریب اشغال تخت هتل ها در کرمانشاه، اظهار کرد: هرساله در ایام فصل سرد سال و با توجه به کاهش مسافرت ها، ضریب اشغال تخت هتل ها نیز کاهش پیدا می کند و در حال حاضر ضریب اشغال تخت هتل ها در کرمانشاه به حدود 20 درصد کاهش یافته که شرایط خوبی برای هتل داران نیست.

نایب رییس اتحادیه هتلداران کرمانشاه تصریح کرد: هتلداران استان در طرح های زمستانی خود برای مسافران تخفیف قائل شده اند که میزان این تخفیف در هتل ها و مراکز اقامتی مختلف متفاوت است.

وی با بیان اینکه هتلداران کرمانشاه با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند، افزود: طی چند سال اخیر، زلزله، سیل، شیوع بیماری کرونا و حوادث ماه های گذشته را پشت سر گذاشته ایم که باعث شده آمار مسافرت ها کاهش پیدا کند و این مسئله روی فعالیت هتلداران هم تاثیر گذاشته است.

گل عنبر خاطرنشان کرد: در این شرایط هزینه حامل های انرژی و لوازم و تجهیزات هتلینگ هم به شکل سرسام آوری افزایش یافته و این مسئله کار را برای هتل ها سخت کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسادی هتل ها در فصل سرما/ ضریب اشغال تخت هتل های کرمانشاه به 20 درصد رسید

کسادی هتل ها در فصل سرما/ ضریب اشغال تخت هتل های کرمانشاه به 20 درصد رسید