مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:152023-01-30اجتماعي

کاهش بیش از 40 درصدی جمعیت حیات وحش در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: امسال دو نوبت سرشماری حیات وحش در تابستان و زمستان در این استان انجام شد که آمار این سرشماری کاهش 40 تا 45 درصدی جمعیت حیات وحش در استان را نشان می دهد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: امسال دو نوبت سرشماری حیات وحش در تابستان و زمستان در این استان انجام شد که آمار این سرشماری کاهش 40 تا 45 درصدی جمعیت حیات وحش در استان را نشان می دهد.

سعید یوسف پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت حیات وحش در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در چند سال اخیر خشکسالی، تغییر اقلیم، شکار غیرمجاز در مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست در استان و بیماری های به وقوع پیوسته موجب کاهش چشمگیر جمعیت حیات وحش در استان شده است.

مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: امسال دو نوبت سرشماری حیات وحش در تابستان و زمستان در این استان انجام شد که آمار این سرشماری کاهش 40 تا 45 درصدی جمعیت حیات وحش در استان را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه سرشماری حیات وحش در بین گونه های شاخص مانند کل، بز، قوچ و میش در چهارمحال و بختیاری انجام می شود، گفت: این کاهش ناشی از تلفات و همچنین جابجایی حیات وحش در بین زیستگاه های طبیعی است، همچنین ناامنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بیش از 40 درصدی جمعیت حیات وحش در چهارمحال و بختیاری

کاهش بیش از 40 درصدی جمعیت حیات وحش در چهارمحال و بختیاری