مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:302023-01-30اقتصادي

89 روستا و واحد صنعتی ایلام در دهه فجر گازدار می شوند


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازرسانی به 26 روستا و 63 واحد صنایع اقتصادی و تولیدی در سطح استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

- محمود کشاورز در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این مناطق شامل 8 روستای هلیلان، یک روستای ملکشاهی، 8 روستای دهلران، یک روستای چرداول، 3 روستای آبدانان، یک روستای ایلام، 3 روستای دره شهر، یک روستای چوار و 63 واحد صنعتی در اقصی نقاط استان هستند.

وی با اشاره به اینکه با گازرسانی به این تعداد روستا، بیش از 1250 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند، گفت: برای گازرسانی به این تعداد روستا و صنایع بیش از 491 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.

وی از گازرسانی به 63 مورد از صنایع و واحدهای تولیدی و اقتصادی در سطح استان در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: علاوه بر این، تعداد 33 واحد صنعتی و تولیدی دیگر با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد ریال تا پایان سال جاری نیز گازدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازرسانی به 8 روستای هلیلان گرمسیر در این ایام خبر داد و تصریح کرد: این روستاها شامل پیازآباد، بیشی علیا، تورم، رودبره، سرچلوسکان علیا و سفلی، کلگه و بهاردول هستند که برای گازرسانی به این تعداد روستا بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

89 روستا و واحد صنعتی ایلام در دهه فجر گازدار می شوند

89 روستا و واحد صنعتی ایلام در دهه فجر گازدار می شوند