مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:402023-01-30سياسي

عضو شورای شهر کرج خواستار پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان شهرداری شد


از شهردار ومعاونت مالی اقتصادی شهرداری درخواست دارم با توجه به نزدیک شدن ماه پایانی سال علاوه بر پرداخت به موقع حقوق کارکنان مجموعه مدیریت شهری مزایا و مباحثی که در بودجه سال جاری دیده شده است را هر چه سریعتر پرداخت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی قاسم پور، رییس شورای شهر کرج، شامگاه یک شنبه، در نود و سومین جلسه رسمی شورای شهر که با حضوراعضای شورا، شهردار ،معاونان ،مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، حلول ماه مبارک رجب را تبریک گفت و افزود: امسال همزمانی دهه مبارک فجر ، ماه رجب و ایام پایانی سال و همچنین ایام نوروز باستانی و تداعی آن با ماه مبارک رمضان را پیشرو داریم که مسئولیت های ویژه ای را برای شهرداری رقم می زند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شهرداری نهادی است که تعطیلی ندارد و به وظایف اجتماعی، خدماتی باید به خوبی ایفا کند، افزود: شهرداری طرح استقبال از بهار و دهه مبارک فجر را به نحو احسن با تاکید بر زیباسازی شهر و مشارکت مردمی اجرایی کند.

قاسم پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه اولویت ما پرداخت به موقع حقوق کارکنان است، بیان کرد: از شهردار ومعاونت مالی اقتصادی شهرداری درخواست دارم با توجه به نزدیک شدن ماه پایانی سال علاوه بر پرداخت به موقع حقوق کارکنان مجموعه مدیریت شهری مزایا و مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر کرج خواستار پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان شهرداری شد

عضو شورای شهر کرج خواستار پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان شهرداری شد