مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:502023-01-30اجتماعي

ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمال شرقی استان تهران/ سطح همه محورها لغزنده است


رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: هم اکنون در محورهای شمال شرقی استان تهران، محور آزادراه تهران پردیس، محور تهران آبعلی، هراز و محورهای فیروزکوه و دماوند شاهد بارش برف هستیم و ترافیک نیمه سنگین هستیم و سطح همه محورهای ذکر شده لغزنده است.

- سرهنگ ایرج کهریزی رییس پلیس راه شرق استان تهران، در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: هم اکنون در محورهای شمال شرقی استان تهران، محور آزادراه تهران پردیس، محور تهران آبعلی، هراز و محورهای فیروزکوه و دماوند شاهد بارش برف هستیم.

وی گفت: سطح همه محورهای ذکر شده لغزنده است، محور آزاد راه تهران پردیس لاین به سمت تهران ترافیک نیمه سنگین است، همین طور محور تهران آبعلی به سمت تهران نیمه سنگین است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران، افزود: تقاضا و خواهش داریم از همه رانندگان و هم استانی ها که از سفرهای غیرضروری اکیدا خودداری کنند.

سرهنگ کهریزی با اشاره به نکات رانندگی، بیان کرد: رانندگان حتما زنجیر چرخ نیاز است که به همراه داشته باشند و استفاده کنند، باک وسیله نقلیه را در مبدا سفر پر از سوخت کنند و حتما رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در حین رانندگی را در دستور کارشان قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همکاران ما به همراه راهداران در طول محور های مواصلاتی شرق استان تهران حضور دارند تا شاهد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمال شرقی استان تهران/ سطح همه محورها لغزنده است

ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمال شرقی استان تهران/ سطح همه محورها لغزنده است