مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:572023-01-30سياسي

دوره آموزش «نرم افزار انرژی پلاس» برگزار می شود


انجمن های علمی مهندسی مکانیک و برق دانشگاه جیرفت و انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه اسفراین با همکاری انجمن های علمی فعال سراسر کشور، دوره آموزش کامل نرم افزار انرژی پلاس را برگزار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه از 28 بهمن ماه، با تدریس مهندس احسان نادری ـ مدرس دوره های پیشرفته مهندسی در دانشگاه های سراسر کشور، به مدت 24 ساعت برگزار می شود.

طراحی و مدل سازی هندسه و معماری ساختمان با استفاده از نرم افزار SketchUp Google ، توسعه مدل طراحی شده در نرم افزار OpenStudio و بررسی آبجکت های این پلاگین در محیط SketchUp ، نحوه تعریف مصالح ساختمان و ساختار پوسته و اختصاص آن به وجود ساختمان توسط نرم افزار OpenStudio ، مفاهیم ابتدایی انرژی پلاس و آشنایی با نرم افزار و نحوه انتقال ساختمان مدل شده به آن ، تبدیل فایل های آب و هوایی گوناگون ، نحوه ایجاد سنسور کنترل اتوماتیک روشنایی و آموزش مطالعه پارامتری انرژی پلاس توسط نرم افزار jEPLUS برخی از مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره آموزش داده می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام دوره و کسب اطلاعات بیشتر به آیدی amozesh_daneshjoyi@ در تلگرام یا شماره 09922823665 در واتساپ پیام ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش «نرم افزار انرژی پلاس» برگزار می شود

دوره آموزش «نرم افزار انرژی پلاس» برگزار می شود