مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:002023-01-30ورزشي

حمایت بخش خصوصی از تیم های آمل درلیگ های کشوری قابل تقدیر است


نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، حضور بخش خصوصی برای حمایت و پشتیبانی کامل از تیم های ورزشی شهرستان آمل برای تیمداری در مسابقات لیگ برتر رشته های مختلف ورزشی را قابل تقدیر و امیدوار کننده اعلام کرد.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، حضور بخش خصوصی برای حمایت و پشتیبانی کامل از تیم های ورزشی شهرستان آمل برای تیمداری در مسابقات لیگ برتر رشته های مختلف ورزشی را قابل تقدیر و امیدوار کننده اعلام کرد.

رضا حاجی پور دیشب درآیین تجلیل و اهدای جام مقام سومی به تیم کودگلفام آمل در مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور، گفت: در بیش از یک دهه گذشته تاکنون شرکت های کاله و هراز آمل در لیگ برتر والیبال و بسکتبال باشگاه های کشور حضور دارند و افتخار آفرینی های زیادی را برای ورزش آمل کسب کردند.

وی افزود: در سال جاری نیز باشگاه قندکاترین آمل پس ازسال ها درلیگ برتر فوتسال کشور تیمداری کرد و شرکت تولیدی کودگفام آمل هم که مدیرعامل آن علاقمند به والیبال بوده، با سرمربی بومی و بازیکنان بومی در لیگ دسته یک تیمداری کرده که جای قدردانی دارد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تیم فوتسال بانوان آمل در لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور در شروع فصل حامی مالی نداشته و مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بخش خصوصی از تیم های آمل درلیگ های کشوری قابل تقدیر است

حمایت بخش خصوصی از تیم های آمل درلیگ های کشوری قابل تقدیر است