مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-30بين الملل

حماس: سیطره قسام بر کوادکوپتر اسراییلی، پیروزی بزرگی برای مقاومت است


یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که سیطره گردان های قسام بر کوادکوپتر اسراییلی در جریان تجاوز اخیر به نوار غزه، ضربه امنیتی بزرگی به دشمن صهیونیستی و پیروزی دیگری برای مقاومت فلسطین است.

- یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که سیطره گردان های قسام بر کوادکوپتر اسراییلی در جریان تجاوز اخیر به نوار غزه، ضربه امنیتی بزرگی به دشمن صهیونیستی و پیروزی دیگری برای مقاومت فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل رضوان یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری شهاب تاکید کرد که گردان های قسام با سیطره بر این کوادکوپتر، دستاوردی دیگر کسب کرد و ضربه امنیتی بزرگی به دشمن صهیونیستی وارد کرد و با این کار، آسمان غزه را به روی هواپیماهای اسراییلی بست.

رضوان اشاره کرد که سیطره بر این کوادکوپتر و دست یابی به اطلاعاتی مهم و حساس در مورد دشمن، بیانگر موفقیت این گردان ها در نفوذ به نهادهای نظامی اسراییلی است و این نشانگر ضعف و سستی این نهادهاست.

وی با بیان اینکه موفقیت های پی در پی قسام بیانگر ابداع و نوآوری مقاومت فلسطین است، تاکید کرد که دشمن صهیونیستی در مقابله با ابتکارات و نوآوری های مقاومت ناکام مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: سیطره قسام بر کوادکوپتر اسراییلی، پیروزی بزرگی برای مقاومت است

حماس: سیطره قسام بر کوادکوپتر اسراییلی، پیروزی بزرگی برای مقاومت است