مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-30اقتصادي

افتتاح فاز اول پارک آبخیز هفشجان در دهه فجر


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: فاز اول طرح پارک آبخیز جهان بین هفشجان با هزینه یک میلیارد و 295 میلیون تومان اعتبار در ایام الله دهه فجر افتتاح می شود.

- اصغر احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: 10 پروژه برای کلنگ زنی و 5 پروژه برای افتتاح در دهه فجر در دست اقدام است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: پنج پروژه در شهرستان شهرکرد، سه پروژه در شهرستان بروجن، یک پروژه در شهرستان کیار و یک پروژه در شهرستان بن کلنگ زنی می شود.

وی ادامه داد: این پروژه ها عبارتند از پروژه سنگی ملاتی قلنگان، پروژه بند خاکی و سنگی ملاتی قلنگان، پروژه سنگی ملاتی دهنو، پروژه سنگی ملاتی و گابیون و کنتور فارو هفشجان، فاز 2 پارک آبخیز هفشجان، پروژه سنگی ملاتی هارونی، پروژه سنگی ملاتی قلعه تک، پروژه بند خاکی مرجن، پروژه بندخاکی نقنه و مرمت و بازسازی سرریز بندخاکی بارده.

احمدی اظهار داشت: این پروژه ها در مجموع 12 میلیارد و 509 میلیون و 900 هزار تومان اعتبار لازم دارند که 12 میلیارد و 354 میلیون و 900 هزار تومان آن از اعتبارات ملی و مابقی از اعتبارات استانی تامین شده است.

احمدی اضافه کرد: 2 طرح سنگی ملاتی سرخون و سنگی ملاتی شاسی در شهرستان اردل، 2 طرح سنگی ملاتی چشمه کوهرنگ و سنگی ملاتی چلگرد در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز اول پارک آبخیز هفشجان در دهه فجر

افتتاح فاز اول پارک آبخیز هفشجان در دهه فجر