مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-30اقتصادي

ساخت 7200 واحد مسکن ملی در استان سمنان آغاز شد


استاندار سمنان با بیان اینکه زمین برای ساخت مسکن ملی در تمام شهرستان های استان تامین شده است، گفت: عملیات ساخت هفت هزار و 230 واحد مسکونی نیز آغاز شده است.

- سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، پیرامون آخرین وضعیت مسکن ملی در استان سمنان و با بیان اینکه تأمین زمین ویژه مسکن ملی در تمام شهرستان های استان سمنان صورت گرفته است، ابراز داشت: خوشبختانه مشکلی در هیچ نقطه استان از این بابت نداشتیم و در دو شهرستان مشکل تأمین زمین وجود داشت که به خوبی مدیریت شد.

وی افزود: اراضی مورد نیاز واحدهای مسکونی در شهرستان های استان سمنان در قالب مسکن ملی یا از طریق تغییر کاربری و الحالق و یا اراضی مازاد توسط شورای مسکن استان محقق شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه بعد از تأمین زمین و پیش پروانه و صدور پروانه ساخت و … عملیات احداث خانه ها آغاز شده است، ابراز داشت: هفت هزار و 200 واحد مسکونی شامل اقدام ملی نهضت ملی، خود مالک و بافت فرسوده از محل تبصره 18 و همچنین واحدهای روستایی در سراسر استان در دست ساخت است.

هاشمی درباره اعتبارات سفر رییسی به استان سمنان که در روز سیزدهم آبان ماه 1400 برگزار شد، تاکید داشت: 100 درصد اعتبارات این سفر با تلاش های صورت گرفته جذب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 7200 واحد مسکن ملی در استان سمنان آغاز شد

ساخت 7200 واحد مسکن ملی در استان سمنان آغاز شد