مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-30اقتصادي

113 نقطه حادثه خیز فارس رفع مشکل شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: 113 نقطه حادثه خیز در استان فارس رفع مشکل شده و تنها 8 نقطه حادثه خیز باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا راستیار صبح دوشنبه در نشستی خبری بیان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده ای همواره فعالیت های مستمری در طول سال داشته و اجرای طرح های حمل و نقلی از جمله وظایفی است که بر عهده این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه استان فارس بیشترین پل های جاده ای در کشور را داشته ادامه داد: حفظ و نگهداری جاده ها، حفظ ایمنی جاده ای، نگهداری از ابنیه جاده ای و توسعه راه های روستایی از جمله وظایفی است که بر عهده این اداره کل است.

به گفته این مقام مسئول 12 هزار کیلومتر راه روستایی در استان فارس وجود دارد که 50 درصد از این راه ها آسفالته و 50 درصد خاکی است.

راستیار تاکید کرد: طی سه سال آینده 670 کیلومتر از راه های روستایی آسفالته خواهند شد تا تمامی روستاهای بیش از 20 خانوار استان فارس دارای راه آسفالته می شوند.

راستیار تاکید کرد: بیش از 26 میلیون تن کالا توسط بالغ بر 265 شرکت باربری در استان فارس جا به جا کرده اند لازم به ذکر است فارس با بیش از 6 هزار راننده اولین استان کشور در این بخش است.

وی افزود: 146 شرکت مسافر بری در فارس در حال فعالیت اند که طی 10 ماهه گذشته بیش از 800 هزار سفر با جا به جایی بیش از 8 میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

113 نقطه حادثه خیز فارس رفع مشکل شد

113 نقطه حادثه خیز فارس رفع مشکل شد