مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-30سياسي

اختتامیه جشنواره علامه حلی در اهواز


اختتامیه جشنواره علامه حلی با تقدیر از برگزیدگان آثار و مقالات در اهواز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، اختتامیه ششمین و هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) خوزستان در ساختمان دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

  این مراسم با حضور آیت الله موسوی جزایری، رییس شورای حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام بلادیان، مدیرحوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، حجت الاسلام دبیری، مسئول دفتر تبلیغات اسلامی حوزه خوزستان و جمعی از علما و پژوهشگران حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

  در ابتدای این مراسم حجت الاسلام بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین اظهار کرد: پژوهش مکمل روح و حقیقت آموزش است اگر آموزش به پژوهش منتهی نشود چهارچوبی که در حوزه علمیه وجود دارد محقق نمی شد.

اصل و ریشه رسیدن به مطالب، محتوا و علومی که نیاز جامعه و حیات بشری است پژوهش است و اگر پژوهش نباشد حوزه های علمیه دانشگاه ها و همه مراکز علمی رو به افول و خاموشی می روند.

  وی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان جشنوازه علامه حلی(ره) خوزستان، بیان کرد: جشنواره علامه حلی(ع) یکی از راه هایی است که مجموعه پژوهش گران بتوانند خودشان را در عرصه پژوهشی تقویت کرده و محک بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره علامه حلی در اهواز

اختتامیه جشنواره علامه حلی در اهواز