مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:002023-01-30سياسي

برگزاری اجلاس بین المللی گرد و غبار در سال آینده


رییس سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری اجلاس بین المللی گرد و غبار در سال آینده به میزبانی تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه در یازدهمین جلسه ستاد ملی سیاستگذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار که با حضور نمایندگان دستگاه های عضو این ستاد سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با اشاره به تکلیف بودن بررسی و تصویب دو شیوه نامه بر سرعت انجام کار تاکید و اظهارکرد: پس از تصویب این شیوه نامه در جلسه امروز، نظرات دستگاه های ذیربط ظرف حداکثر دو هفته اخذ سپس این شیوه نامه ها برای اجرا ابلاغ شوند.

وی در خصوص ساماندهی تالاب صالحیه نیز گفت: رییس جمهوری در سفر استانی خود بر ضرورت ساماندهی تالاب صالحیه در زمانی کوتاه تاکید کردند و لذا باید این اتفاق به سرعت بیفتد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تاثیر بخش های خشک شده این تالاب در بروز پدیده گرد و غبار و تهدید سلامت ساکنان چندین استان تصریح کرد: تکلیف سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان دستگاه ناظر، دفاع از حقوق عامه است و ما از این وظیفه قانونی کوتاه نمی آییم.

سلاجقه در ادامه خواستار تشکیل کارگروه مشترکی با حضور وزارتخانه های نیرو و جهاد کشاورزی و سازمان حفاظت محیط زیست برای اجرایی کردن برنامه مصوب ستاد به منظور ساماندهی تالاب صالحیه در اسرع وقت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاس بین المللی گرد و غبار در سال آینده

برگزاری اجلاس بین المللی گرد و غبار در سال آینده