مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-30دانش

برنامه وزارت علوم برای حل مشکل مسکن دانشگاهیان و اساتید


معاون اداری مالی وزارت علوم از امضای توافق نامه با وزارت راه و شهرسازی برای حل تامین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها خبرداد.

- علی خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اقدامات وزارت علوم برای تامین مسکن اعضای هیات علمی و اساتید نخبه و جوان گفت: جهت تامین مسکن دانشگاهیان اعم از هیات علمی و کارمندان، توافق نامه ای را با وزارت راه و شهرسازی امضا کرده ایم، درحال حاضر این توافق نامه، مراحل اجرایی خود را طی می کند که ما بتوانیم از ظرفیت آموزش عالی جهت حل مشکل مسکن اساتید، نخبگان و کارکنان دانشگاه استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نیازهای دانشگاهیان به مسکن احصاء شده است یا خیر گفت: نیازهای دانشگاهیان به مسکن احصاء شده است اما با مشکلی مواجه هستیم.

در طرح جهش ملی مسکن آمده است که مسکن به واجدان شرایط اختصاص می یابد و شمول واجدان شرایط به اعضای هیات علمی کار بسیار دشواری است.

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: ممکن است اعضای هیات علمی و یا حتی کارمندان دانشگاه ما فاقد مسکن نباشند اما بد مسکن باشند، ما باید راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم تا مشکل این افراد حل شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال، ممکن است یکی از نخبگان و دانشگاهیان ما در یک شهری هیات علمی باشد، اما در شهر زادگاهش مسکنی به نام وی باشد، طبق قانون ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزارت علوم برای حل مشکل مسکن دانشگاهیان و اساتید

برنامه وزارت علوم برای حل مشکل مسکن دانشگاهیان و اساتید