مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-30اجتماعي

2 هزار دانش آموز استان سمنان به راهیان نور اعزام می شوند


فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان، گفت: برای اعزام بیش از دو هزار دانش آموز مقاطع تحصیلی مختلف استان به اردوهای معنوی راهیان نور، - برنامه ریزی شده است.

سرهنگ علی خالقیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، از برگزاری نشست های هماهنگی راهیان نور دانش آموزی در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: برای اعزام بیش از دو هزار دانش آموز مقطع اول و دوم متوسطه استان به اردوی معنوی راهیان نور برنامه ریزی شده است.

وی افزود: بازدید از یادمان های جنوب غرب کشور مانند هویزه، شلمچه و … از جمله برنامه های راهیان نور سال جاری برای دانش آموزان متوسط اول و دوم مدارس استان سمنان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان با بیان اینکه تبیین ارزش های دفاع مقدس برای نسل جوان و آتیه ساز انقلاب اسلامی با وجود جنگ ترکیبی دشمنان یکی از مهمترین محورهای این اردوهای معنوی است، بیان کرد: تلاش می شود تا بتوانیم بستر بازدید مجازی را نیز با استفاده از فضای مجازی از مناطق عملیاتی کشور فراهم آوریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در سال جاری تا کنون چهار هزار نفر از مردم استان سمنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار دانش آموز استان سمنان به راهیان نور اعزام می شوند

2 هزار دانش آموز استان سمنان به راهیان نور اعزام می شوند