مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-30اجتماعي

هوای اصفهان سالم است/ شاخص 6 منطقه در وضعیت نارنجی


شاخص کیفی هوای اصفهان امروز دهم بهمن ماه براساس داده های 16 ایستگاه پایش فعال با میانگین 90 در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.

- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میانگین شاخص هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز دوشنبه دهم بهمن ماه براساس داده های دریافتی 11 ایستگاه شهرداری در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شد.

جمشید لقایی با بیان اینکه امروز نیز شاخص هوا در 6 ایستگاه در وضعیت هشدار قرار گرفته، افزود: شاخص هوا در ایستگاه بلوار کاوه با 130، رهنان با 114، میدان انقلاب با 110، دانشگاه صنعتی با 109، محله ولدان با 107 و میدان باهنر با 104 AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس است.

وی ادامه داد: شاخص هوا در ایستگاه خیابان فرشادی با 91، محله کردآباد و میدان فیض با 82، سپاهان شهر با 97 و میرزا طاهر با 79 AQI وضعیت قابل قبول را نشان می دهد.

مسئول کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به شهروندان اصفهانی به ویژه افراد آسیب پذیر از جمله سالمندان، افراد دارای بیماری های ریوی و قلبی، زنان باردار و کودکان توصیه می شود فعالیت های سنگین و طولانی را در فضای باز کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان سالم است/ شاخص 6 منطقه در وضعیت نارنجی

هوای اصفهان سالم است/ شاخص 6 منطقه در وضعیت نارنجی