مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-30حوادث

تلاش برای انتقال جسد کوهنورد مفقودی ارتفاعات پروا کرمانشاه 3 روزه شد


مدیرعامل جمعیت استان کرمانشاه گفت: عملیات انتقال جسد کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کوه پراو برای سومین روز متوالی، از ساعت 3:15 دقیقه بامداد امروز دوشنبه دهم بهمن ماه آغاز شده است.

- محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: ساعت 16 و 30 دقیقه روز جمعه، هفتم بهمن ماه دو کوهنورد کرمانشاهی به قله سه کل ارتفاعات پروا رفته بودند که دچار حادثه شدند.

وی ادامه داد: یکی از این کوهنوردان دچار مصدومیت شده و کوهنورد دیگر هم به نام ایرج محمدی به درون حفره ای در درون کوه پروا سقوط کرده و جان باخت.

مدیرعامل جمعیت استان کرمانشاه تصریح کرد: گروه های امداد و نجات جمعیت عصر روز شنبه پس از یافتن پیکر کوهنورد مفقود شده تلاش برای انتقال جسد از انتهای چاله به دهانه حفره را آغاز کردند، اما سرمای هوا، سخت گذر بودن منطقه و تاریک شدن هوا عملیات انتقال جسد به دهانه حفره را به روز بعد موکول کرد.

وی یادآور شد: روز گذشته نیز از ساعت 8 صبح عملیات بالا کشیدن جسد شروع شد که ادامه تلاش ها برای انتقال جسد کوهنورد حادثه دیده به امروز موکول شد.

محمدی گفت: طی جلسه اضطراری شب گذشته و تصمیمات اتخاذ شده یک تیم عملیاتی 7 نفره به منظور انتقال جسد کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کوه پراو ساعت 3 و 15دقیقه بامداد به محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای انتقال جسد کوهنورد مفقودی ارتفاعات پروا کرمانشاه 3 روزه شد

تلاش برای انتقال جسد کوهنورد مفقودی ارتفاعات پروا کرمانشاه 3 روزه شد