مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-30سياسي

دامپزشکی بوشهر به روستاییان و عشایر در دهه فجر خدمات رایگان می دهد


سرپرست اداره کل دامپزشکی استان بوشهر از ارائه خدمات رایگان دامپزشکی استان بوشهر به روستاییان و عشایر همزمان با آغاز دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی تنگستانی مکان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص خدمات رایگان اداره کل دامپزشکی استان بوشهر در روستاها و جمعیت عشایری به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: طبق هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده، این اداره کل همگام با اقشار مردم شهیدپرور استان و دیگر نهادها حضوری فعال در ایام الله دهه فجر خواهد داشت و در همین راستا برنامه های مدونی در نظر گرفته شده است.

  سرپرست اداره کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: انجام عملیات واکسیناسیون رایگان دام و طیور و همچنین سمپاشی اماکن دامی در راستای مبارزه با بیماری های دامی در دهه فجر در دستور کار قرار دارد و در کنار این فعالیت ها مسئولان دامپزشکی شهرستان ها نیز به همراه دیگر مسؤولان شهرستانی با مراجعه و سرکشی به روستاها و مناطق عشایری مسائل و مشکلات آن ها را دریافت و در راستای رفع آن ها اقدام خواهند کرد.

  تنگستانی مکان بیان کرد: ویزیت رایگان دام و طیور از دیگر برنامه های این اداره کل محسوب می شود که در دو بخش دولتی و خصوصی دنبال خواهد شد و همچنین از دیگر خدمات پیش بینی شده در دهه فجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپزشکی بوشهر به روستاییان و عشایر در دهه فجر خدمات رایگان می دهد

دامپزشکی بوشهر به روستاییان و عشایر در دهه فجر خدمات رایگان می دهد