مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:362023-01-30اقتصادي

کالابرگ الکترونیکی در 3 استان دیگر کلید خورد + جدول قیمت کالاها


فرداد مجری پروژه کالابرگ الکترونیکی درباره سازوکار اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی توضیح داد: به منظور حمایت از سبد غذایی و سلامت مردم، امکان خرید اعتباری 10 قلم کالای اساسی تا سقف مبلغ یارانه خانوار، - ؛ مجری پروژه کالابرگ الکترونیکی از افزایش تعداد استان های مشمول طرح خبر داد و با بیان اینکه استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی کاملا اختیاری است، گفت: با تصمیم دولت و به منظور حمایت از معیشت خانوار 10 قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی عرضه می شود که افراد می توانند به قیمت ثابت و با اعتبار یارانه خود یک ماه زودتر خرید کنند.

حمید فرداد اظهار کرد: به زودی سه استان دیگر هم وارد فاز عملیاتی شده و مشمول این طرح می شوند.

وی در پاسخ به پرسش که آیا استانهای مورد نظر از مناطق محروم یا مرزی هستند؟ اظهار کرد: استانها الزاماً محروم و مرزی نیستند، همچنان که استان هرمزگان هم کیش و هم بشاگرد را شامل می شد.

مجری پروژه کالابرگ الکترونیکی همچنین گفت: در نظر داریم برخی از استانها که دارای فروشگاه ها و پایانه های فروشگاهی بسیار هستند، مشمول این طرح قرار گیرند.

فرداد به تشریح جزییات راه اندازی سامانه شما و اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی پرداخت و اظهار کرد: دولت به منظور اعمال سیاست های حمایتی خود به بستر فنی مطمئن و فراگیر نیاز دارد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالابرگ الکترونیکی در 3 استان دیگر کلید خورد + جدول قیمت کالاها

کالابرگ الکترونیکی در 3 استان دیگر کلید خورد + جدول قیمت کالاها