موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-30اقتصادي

ماجرای لوستر منحصربه فردی که میلیون ها پوند می ارزد


حدس و گمان گاهی اوقات جواب می دهد، دست کم برای یک نقاش انگلستانی که این طور بوده است.

او یکی از آثار هنری نابغه مجسمه سازی را در یک فروشگاه عتیقه فروشی شناسایی کرد و حالا می تواند آن را به قیمت میلیون ها پوند به فروش برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، جان کراکستون نقاش اهل انگلستان برای خرید لوستر عجیب و غریبی که گمان می کرد یکی از آثار آلبرتو جاکومتی ، مجسمه ساز مشهور سوییسی باشد 250 پوند پرداخت کرد.

حالا قیمت همان لوستر که در دهه 40 میلادی خلق شده است، ممکن است در چند هفته آینده در حراجی کریستیز تا 7 میلیون پوند برسد.

آثار هنری جاکومتی گران ترین مجسمه ها در حراجی محسوب می شوند و آثار هنر او اغلب رکورد فروش را جا به جا می کنند.

ارزش این لوستر بین 1.

5 میلیون پوند تا 2.

5 میلیون پوند برآورد شده است، اما میشل مک مولان ، کارشناس حراجی کریستیز معتقد است این برآوردها برای چنین لوستر ارزشمندی که به شدت کمیاب است یک تخمین محافظه کارانه است.

مک مولان بیان کرد: بازار فروش آثار آلبرتو و برادرش دیه گو جاکومتی از هر زمان دیگری قدرتمندتر شده است، چراکه یکی از لوسترهای جاکومتی در سال 2018 به قیمت 7,602,400 پوند فروخته شد.

آلبرتو جاکومتی هنگامی که کراکستون برای نخستین بار در دهه 60 میلادی این لوستر منحصر به فرد را در مغازه ای در خیابان مریل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای لوستر منحصربه فردی که میلیون ها پوند می ارزد

ماجرای لوستر منحصربه فردی که میلیون ها پوند می ارزد