مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-30ورزشي

شهداب یزد به پلی آف رسید/پیکان در حسرت انتقام ماند


تیم والیبال شهداب یزد در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال برابر پیکان تهران در خانه صف آرایی کرد و در نهایت موفق به کسب دو امتیاز و پیروزی شد تا زمینه صعود به پلی اف برای یزدی ها فراهم شود.

- تیم های والیبال شهداب یزد و پیکان تهران در جریان رقابت های هفته بیست ودوم، سی وششمین دوره لیگ برتر والیبال ایران از ساعت 16 عصر یکشنبه در ورزشگاه اختصاصی شهداب یزد برابر هم صف آرایی کردند.

برد در این دیدار برای پیکان از آنجایی حساس بود که علاوه بر این که زمینه رسیدن به صدر جدول را امکان پذیرتر می کرد، به نوعی حکم انتقام باخت در فینال فصل گذشته و همچنین بازی دور رفت در این فصل را داشت و از این رو این بازی برای هر دو تیم بسیار سنگین به حساب می آمد.

اما در سمت مقابل پیکان، شاگردان محمد رضا تندروان در شهداب یزد که در هفته های قبل نمایشی تحسین برانگیز از خود به نمایش گذاشته بودند، هم انگیزه فراوانی داشتند که با پیروزی سه امتیازی در این دیدار بتوانند در درجه اول جایگاه خود در جدول را تثبیت کرده و در درجه دوم در صورت از دست دادن امتیاز توسط لبنیات هراز آمل به صدر جدول برسند.

سوت آغاز ست نخست این دیدار حساس در مقابل دیدگان چهار هزار هوادار یزدی زده شد تا در همان ابتدای بازی، بازیکنان پیکان تحت تاثیر تشویق های پرشور و پرهیجان هواداران شهداب بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهداب یزد به پلی آف رسید/پیکان در حسرت انتقام ماند

شهداب یزد به پلی آف رسید/پیکان در حسرت انتقام ماند