مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-30اقتصادي

افتتاح 75 پروژه راهداری فارس در دهه فجر


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اعلام کرد که 75 پروژه راهداری استان با اعتباری بالغ 977 میلیارد تومان در دهه فجر به افتتاح و بهره برداری می رسد.

- علیرضا راستیار دوشنبه 10 بهمن در یک کنفرانس خبری ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، بیان کرد: طرح های قابل افتتاح راهداری فارس در ایام دهه فجر در سر فصل های نگهداری راه ها، ایمنی و حریم راه ها، نگهداری ابنیه فنی و پل ها، ساخت و توسعه راه های روستایی، حمل و نقل و تاسیس شرکت های حمل و نقل تعریف شده است.

راستیار با بیان اینکه استان فارس با 21 هزار کیلومتر راه که 50 هزار کیلومتر آن همسنگ است، رتبه نخست کشور در شاخص طول جاده ها را دارد، گفت: از 37 شهرستان فارس، 7 شهرستان در حوزه جنوب و مابقی توسط راهداری فارس مدیریت می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس همچنین با بیان اینکه از تیرماه هر سال مدیریت عملیات راهداری زمستانه در دستور کار قرار می گیرد، گفت: از تیرماه امسال نیز مقدمات تجهیزات راهداری زمستانه را پیش بینی کردیم.

راستیار با تاکید بر لزوم نوسازی ناوگان راهداری در کشور و به طبع آن استان فارس، اعلام کرد که 430 ماشین الات راهداری در محورهای مواصلاتی استان در زمان بارش برف و باران مستقر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 75 پروژه راهداری فارس در دهه فجر

افتتاح 75 پروژه راهداری فارس در دهه فجر