مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-30حوادث

دستگیری یک سارق منازل مسکونی با 20 فقره سرقت در شهرکرد


شهرکرد_فرمانده نیروی انتظامی شهرکرد از شناسایی و دستگیری یک سارق منازل مسکونی با 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ کوروش بهرامی فرمانده نیروی انتظامی شهرکرد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در راستای تبیین و عملیاتی نمودن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت و در پی وقوع سرقت از یک منزل مسکونی در شهرستان شهرکرد مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های به عمل آمده مأموران کلانتری 11 سعدی شهرکرد با شناسایی و با تعقیب و مراقبت طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر و به همراه اموال مسروقه جهت انجام تحقیقات به کلانتری دلالت دادند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهم به 20 فقره سرقت از مکان های مختلف در شهرستان اعتراف کرد و و طی هماهنگی قضایی از منزل متهم مقدار زیادی کابل مخابراتی و اموال سرقتی و مقدار هشت گرم هرویین و هفت گرم شیشه نیز کشف شد.

بهرامی با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، یادآور شد: مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود مانع سوءاستفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت ها به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک سارق منازل مسکونی با 20 فقره سرقت در شهرکرد

دستگیری یک سارق منازل مسکونی با 20 فقره سرقت در شهرکرد