مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-30سياسي

رویکرد اصلی دولت در دهه فجر تکمیل پروژه های نیمه تمام گلستان است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: رویکرد اصلی دولت و مدیران ارشد گلستان در ایام الله دهه فجر اتمام پروژه های نیمه تمام و افزایش بهره مندی مردم از خدمات نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سید علی مهاجر پیش از ظهر دوشنبه در ستاد خبری فجر گلستان اظهار کرد: تمرکز اصلی مدیران ارشد استان در دهه فجر مبتنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام و بر زمین مانده از دولت های گذشته بوده و برنامه ای برای عددسازی و آمار نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: همت و تلاش مدیران آن است که از رفتارهای پوپولیستی و نمایشی پرهیز شود لذا به دنبال تکمیل پروژه ها و طرح های گذشتگان هستیم و رویکردی برای کلنگ زنی های جدید نداریم.

وی بیان کرد: هفت هزار برنامه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در دهه فجر پیش بینی شده که اجرای سرود هزار و 357 نفری در شهرهای مختلف، برنامه گلبانگ انقلاب با حضور پنج هزار نفری دانش آموزان، تجمع یاوران انقلاب و ویژه برنامه رادیو انقلاب در مدارس از جمله برنامه های ترسیم شده در این ایام است.

مهاجر گفت: راه اندازی کاروان سلامت، کرسی های آزاد اندیشی، اهدای جهیزیه نوعروسان نیازمند، نصب پرچم بر سر درب خانواده های شهدا در گلستان از برنامه های حوزه اجتماعی در دهه فجر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد اصلی دولت در دهه فجر تکمیل پروژه های نیمه تمام گلستان است

رویکرد اصلی دولت در دهه فجر تکمیل پروژه های نیمه تمام گلستان است