مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-30اجتماعي

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان کرمان/ باز باران


رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه( 12 بهمن ماه) بارندگی برای شمال، مرکز و غرب استان کرمان پیش بینی می شود اما نسبت به بارش های قبل خفیف تر است.

- ایسنا/کرمان رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه( 12 بهمن ماه) بارندگی برای شمال، مرکز و غرب استان کرمان پیش بینی می شود اما نسبت به بارش های قبل خفیف تر است.

حمیده حبیبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: تا پایان هفته جاری پدیده غالب، وزش باد نسبتا شدید در بخش هایی از استان به ویژه در شرق و بخش هایی از غرب و شمال غرب را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: از بعدازظهر روز چهارشنبه( 12 بهمن ماه) بارندگی برای شمال، مرکز و غرب استان کرمان پیش بینی می شود اما نسبت به بارش های قبل خفیف تر است.

حبیبی با اشاره به اینکه روند افزایشی دما را از امروز در استان خواهیم داشت، گفت: دمای هوای شهر کرمان صبح امروز یک درجه زیر صفر بود و حداکثر به 14 درجه سانتیگراد می رسد.

رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان بیان کرد: صبح امروز لاله زار با دمای 11 درجه زیر صفر سردترین و منوجان روز گذشته با دمای 18 درجه گرم ترین نقطه استان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان کرمان/ باز باران

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان کرمان/ باز باران