مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:252023-01-30فرهنگي

کتاب چهارجلدی «عوامل موثر بر اقناع» منتشر شد


دوره چهار جلدی «عوامل مؤثر بر اقناع؛ ارتباطات و نگرش ها در قرن بیست ویکم» تألیف ریچارد ام پرلوف با ترجمه زهرا ملک لی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

- دوره چهار جلدی عوامل مؤثر بر اقناع؛ ارتباطات و نگرش ها در قرن بیست ویکم تألیف ریچارد ام پرلوف با ترجمه زهرا ملک لی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دوره چهار جلدی عوامل مؤثر بر اقناع؛ ارتباطات و نگرش ها در قرن بیست ویکم تألیف ریچارد ام پرلوف با ترجمه زهرا ملک لی به تازگی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است.

عوامل مؤثر بر اقناع؛ ارتباطات و نگرش ها در قرن بیست ویکم هم راستا با تغییرات سریع دنیای اقناع در قرن بیست ویکم، نشان می دهد که نظریه ها و پژوهش ها چگونه به شرح دوران دیجیتال کنونی پرداخته و متناسب با آن هستند و مانند گذشته پیامدهای اخلاقی و موضوعات مهم زمانه فعلی را مورد توجه قرار می دهد.

در ویراست هفتم این اثر که به فارسی ترجمه شده، به موارد زیر پرداخته شده است: تعاریف به روزشده عبارات مهم این حوزه در ارتباط با کاربردهای امروزی؛ یکپارچه سازی نظریه های اقناع و فراگیری تأثیرگذاری آنلاین؛ مثال ها و موارد جدید جهت توضیح رویکرد ارتباطات اقناعی به پویش های سلامت، نگرش ها، جاذبه های ارتباط گر، ناهماهنگی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب چهارجلدی «عوامل موثر بر اقناع» منتشر شد

کتاب چهارجلدی «عوامل موثر بر اقناع» منتشر شد