کتاب چهارجلدی «عوامل موثر بر اقناع» منتشر شددوره چهار جلدی «عوامل مؤثر بر اقناع؛ ارتباطات و نگرش ها در قرن بیست ویکم» تألیف ریچارد ام پرلوف با ترجمه زهرا ملک لی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد. - دوره چهار جلدی عوامل مؤثر بر اقناع؛ ارتباطات و نگرش ها در قرن بیست ویکم تألیف ریچارد ام پرلوف با ترجمه زهرا ملک لی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دوره چهار جلدی عوامل مؤثر بر اقناع؛ ارتباطات و نگرش ها در قرن بیست ویکم تألیف ریچارد ام پرلوف با ترجمه زهرا ملک لی به تازگی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است. عوامل مؤثر بر اقناع؛ ارتباطات و نگرش ها در قرن بیست ویکم هم راستا با تغییرات سریع دنیای اقناع در قرن بیست ویکم، نشان می دهد که نظریه ها و پژوهش ها چگونه به شرح دوران دیجیتال کنونی پرداخته و متناسب با آن هستند و مانند گذشته پیامدهای اخلاقی و موضوعات مهم زمانه فعلی را مورد توجه قرار می دهد. در ویراست هفتم این اثر که به فارسی ترجمه شده، به موارد زیر پرداخته شده است: تعاریف به روزشده عبارات مهم این حوزه در ارتباط با کاربردهای امروزی؛ یکپارچه سازی نظریه های اقناع و فراگیری تأثیرگذاری آنلاین؛ مثال ها و موارد جدید جهت توضیح رویکرد ارتباطات اقناعی به پویش های سلامت، نگرش ها، جاذبه های ارتباط گر، ناهماهنگی و ا برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |