مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-30اقتصادي

آغاز نهضت پارکینگ سازی در منطقه 3 شهرداری تهران


شهردار منطقه 3 تهران از آغاز نهضت پارکینگ سازی در این منطقه خبر داد و گفت: چند مجموعه پارکینگ طبقاتی روتاری خریداری شده که در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه نشست هم اندیشی با حضور حمید جوانی شهردار منطقه 3 تهران، خاصه باف مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران و مدیران ادارات سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی مناطق 22 گانه به میزبانی شهرداری منطقه 3 تهران برگزار شد جوانی در این نشست از آغاز نهضت پارکینگ سازی در این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به وجود معضل پارکینگ در شهر تهران چند مجموعه پارکینگ طبقاتی روتاری خریداری شده که در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه 3 تهران خاطرنشان کرد: از مهم ترین پروژه های مشارکتی این منطقه که از مصوبات شهردار تهران در بازدید قرار خدمت نیز بوده بهره برداری از پارکینگ طبقاتی نیایش با مشارکت سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران و بخش خصوصی است.

وی در ادامه اظهار کرد: به طور حتم همکاری مستمر مناطق، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و بخش خصوصی نتایج ارزنده ای را برای شهرداری تهران در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهر و شهروندان به ارمغان خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نهضت پارکینگ سازی در منطقه 3 شهرداری تهران

آغاز نهضت پارکینگ سازی در منطقه 3 شهرداری تهران