مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-30سياسي

خیلی ها باورشان نیست که درگیر جنگ هستیم


عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت:در جبهه جنگ فرهنگی، اکثر ابزار ها، ادوات پنهان است، دیدنی نیست، شنیدنی نیست، ملموس نیست بخاطر همین خیلی ها باورشان نیست که درگیر جنگ هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  حجت الا سلام مجتبی مصباح در دوره طرح ولایت کشوری که توسط بسیج دانشجویی استان فارس در حال برگزاری است، اظهار داشت: در جبهه ی نظامی امکانات و ادوات و ابزار جنگ پیداست و همه با چشم میبینید، صدای انفجار رو میشوند، خرابی هار و میبینند و باورشان هست که دشمنی در کار است، حمله ای در جریان است و خطر آن جدی است.

وی تصریح نمود: در جبهه جنگ فرهنگی اکثر ابزار ها، ادوات و عِده و عده پنهان است، دیدنی نیست، شنیدنی نیست، ملموس نیست بخاطر همین خیلی ها باورشان نیست که درگیر جنگ هستیم.

 مصباح یزدی در ادامه گفت: خیلی ها امروز توجه ندارند که موقعیت ما کجاست و دشمن کجاست، باید حتما آثار فرهنگی اون به چشم بیاید تا بفهمیم که اتفاقی داره رخ میده،  لذا فرهنگ مثل یک درخت میمونه ریشه های داره زیر زمین، تنه، شاخه، برگ و میوه ای داره پس اگر به ریشه آب نرسه برگ ها به تدریج زرد میشه، میوه ها نارس میوفتند اون هایی که غافل هستند زمانی متوجه میشوند که درخت فرهنگ آسیب دیده که برگی زرد شود و میوه ای فاسد شود و در نهایت آسیب به ریشه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیلی ها باورشان نیست که درگیر جنگ هستیم

خیلی ها باورشان نیست که درگیر جنگ هستیم