مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:402023-01-30ورزشي

اجرای 11 هزار برنامه و 281 پروژه محرومیت زدایی دهه فجر درمازندران


همزمان با دهه فجر 11 هزار و 205 ویژه برنامه در قالب 60 عنوان در سطوح مختلف در استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیاوش مسلمی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر با اشاره به رویکرد جهاد تبیین، روایت پیشرفت، نمایشش پویایی و سرزندگی نظام انقلاب اسلامی را مسئله مهم دانست و گفت: دشمن برای براندازی نظام مقدس اسلامی تلاش می کند درحالی که حضور میلیونی مردم محاسبات دشمن را ناکام می گذارد.

وی جهاد تبیین و خدمت رسانی را از مهمترین رویکردها در اجرای ویژه برنامه های دهه فجر برشمرد و گفت: به مناسبت دهه فجر 60 عنوان برنامه به تعداد 11 هزار و 205 برنامه اجرایی در سطوح مختلف در استان طراحی شده است.

وی دیدار دو هزار و 527 خانواده شهید، دیدار با 932 خانواده ایثارگران، 428 ویژه برنامه بزرگداشت شهدا، برپایی هزار و 245 مسابقه ورزشی، 81 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و هزار و 548 نشست بصیرتی و تبیینی را از برنامه های دهه فجر ذکر کرد و گفت: برپایی گشت های رضوی و رزمایش از دیگر برنامه ها است.

سردار مسلمی با بیان اینکه استقبال از ورود نمادین حضرت امام راحل و رژه موتوری، برپایی کاروان سلام فرمانده در اعزام کاروان های راهیان نور، رزمایش گروه های جهادی سلامت محور از دیگر برنامه ها است، گفت: ارودی راهیان پیشرفت به منظور ایجاد امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 11 هزار برنامه و 281 پروژه محرومیت زدایی دهه فجر درمازندران

اجرای 11 هزار برنامه و 281 پروژه محرومیت زدایی دهه فجر درمازندران