مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-30ورزشي

وضعیت بغرنج «طبقه دوم» آزادی/ تعیین میزان خطر پس از یک آزمایش


ورزشگاه پیری آزادی تهران در شرایطی پس از ماهها میزبان تماشاگران است که طبقه دوم آن به واسطه ورود کارشناسان حقوقی و اعلام خطر، وضعیت بغرنجی پیدا کرده و منتظر اعلام نتیجه یک آزمایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازطوریکه حتی برای دیدار پیش روی پرسپولیس در لیگ برتر (هفته هجدهم) بلیت فروشی طبقه دوم ممنوع اعلام شده است.

البته اعلام خطر در مورد ورزشگاه آزادی و سکوهای متزلزل آن از خیلی سال پیش احساس می شد اما به نظر می رسد بعد از ورود مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و اعلام نظر کارشناسان این مرکز، با جدیت بیشتری مورد توجه مسئولان قرار گرفت و باعث شد تصمیمات امروز در مورد ممنوعیت ورود تماشاگران به طبقه دوم ورزشگاه گرفته شود.

طی ماه های اخیر و در راستای ارزیابی فنی و علمی از وضعیت طبقات استادیوم یکصدهزار نفری آزادی، نمونه برداری های مختلفی از زون های هر دو طبقه این استادیوم انجام و در اختیار مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی قرار گرفت.

کارشناسان این مرکز پس از بررسی و آنالیزهای علمی و فنی، بهره برداری از این طبقه را اعلام کردند به غیر از 8 زون که آزمایش و نمونه برداری تکمیلی از آنها در دستور کار قرار گرفت.

با پیگیری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اخیرا نمونه برداری مجدد از 8 زون موردنظر مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی انجام و در اختیار کارشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بغرنج «طبقه دوم» آزادی/ تعیین میزان خطر پس از یک آزمایش

وضعیت بغرنج «طبقه دوم» آزادی/ تعیین میزان خطر پس از یک آزمایش