مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-30اجتماعي

مرکز آموزش های کاربردی در پارک علم و فناوری البرز راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مرکز آموزش های کاربردی با هدف توانمندسازی شرکت های دانش بنیان و فناور و با اعطای مجوز از سوی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی، - مرکز آموزش های کاربردی با هدف توانمندسازی شرکت های دانش بنیان و فناور در پارک علم و فناوری البرز راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مرکز آموزش های کاربردی با هدف توانمندسازی شرکت های دانش بنیان و فناور و با اعطای مجوز از سوی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی، در پارک علم و فناوری البرز راه اندازی می شود.

مهدی عباسی، رییس پارک علم و فناوری البرز درخصوص فعالیت این مرکز اظهار کرد: با توجه به تجربیات پارک علم و فناوری البرز در توانمندسازی شرکت های دانش بنیان و فناورمحور، مجوز راه اندازی مرکز آموزش های کاربردی در این پارک اخذ شده است.

رییس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به اینکه در حفاظت و مدیریت دارایی های فکری به عنوان ارزشمندترین سرمایه در داد و ستد های تجاری، تبادل فناوری و نیز بازاریابی و فروش و .

آموزش های کاربردی برای فناوران، مدیران و کارشناسان بسیار اهمیت دارد، گفت: مجوز مرکز آموزش های کاربردی مالکیت فکری توسط معاونت آموزش جهاد دانشگاهی کشور به پارک علم و فناوری البرز اعطا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش های کاربردی در پارک علم و فناوری البرز راه اندازی می شود

مرکز آموزش های کاربردی در پارک علم و فناوری البرز راه اندازی می شود