مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-30سياسي

انتقاد احمدی بیغش از سکوت مجلس در برابر طرح مولدسازی


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سکوت مجلس در برابر طرح مولدسازی دارایی های دولت انتقاد کرد و گفت: می توانم بگویم این اقدامات پرهزینه چیزی شبیه فاجعه برای کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود احمدی بیغش در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه (10بهمن) مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از آن چه انفعال مجلس در برابر طرح مولدسازی خواند، بیان کرد: مطلبی که بنده را متعجب از این تصمیم مساله دار کرده، سکوت شدید نمایندگان مجلس است.

وی با زیر سوال بردن جایگاه قانونی شورای عالی هماهنگی ابراز عقیده کرد: این شورا با نادیده گرفتن ارکان رسمی قانونگذاری کشور از جمله مجلس به ظاهر قانونگذار وارد چنین تصمیم گیری های بدون پشتوانه قانونی می شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به قالیباف رییس مجلس گفت: دقیقا بفرمایید که کجای این دایره قدرتمند و مطمئن قرار گرفته اید که به راحتی به کل مجلس پشت پا می زنید و به عنوان یک ضلع این رکن وارد چنین تصمیم گیری می شوید؟ رییس مجلس؛ چرا تا به حال از این قدرت باشکوه پشت صحنه استفاده نکردید؟ وی این اقدام را کاپیتولاسیون داخلی و بدعت گذاری غلط توصیف و ابراز عقیده کرد: اساسا مگر این دارایی متعلق به دولت است که بخواهد در یک فرآیند به نهادهای غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد احمدی بیغش از سکوت مجلس در برابر طرح مولدسازی

انتقاد احمدی بیغش از سکوت مجلس در برابر طرح مولدسازی