مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-30بين الملل

تصاویری که دستاوردسازی از حمله تروریستی در اصفهان را ناکام گذاشت


تصاویر ماهواره ای منتشر شده از محل حمله ناموفق به مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان، تلاش رسانه ای برای دستاوردسازی از این حمله را ناکام گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روابط عمومی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران بامداد یکشنبه در اطلاعیه ای از حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع در شامگاه هشتم بهمن خبر داد و افزود با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی صورت گرفته، یکی از آن ها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

وزارت دفاع اعلام کرد این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشت و خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرد و تنها آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نمود.

  تلاش برای دستاوردسازی از حمله ای ناموفق در پی آن، جریان رسانه ای تلاش کرد تا این حمله ناموفق را موفقیتی بزرگ و دستاورد جلوه دهد.

در ابتدا شبکه سعودی الحدث با پرداختن به این حمله، مدعی شد عملیات شنبه شب علیه تاسیسات وزارت دفاع ایران، توسط آمریکا و کشور دیگری غیر از رژیم موقت سعودی انجام شد.

  ادعایی که ساعاتی بعد از سوی خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی پنتاگون رد شد و واشنگتن اعلام کرد هیچ نیروی نظامی آمریکا در حمله در ایران شرکت نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویری که دستاوردسازی از حمله تروریستی در اصفهان را ناکام گذاشت

تصاویری که دستاوردسازی از حمله تروریستی در اصفهان را ناکام گذاشت