مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-30سياسي

کنگره ملی شعر حضرت مادر و تأکید بر تحکیم خانواده


دومین کنگره ملی شعر حضرت مادر در حالی پایان یافت که در آن به لزوم حفظ و تحکیم خانواده تأکید شد و قرار است اشعار برگزیده این دوره به صورت مجلدی منتشر شده و از یک یا دو شعر برتر نیز تولیدات رسانه ای مانند سرود و ترانه تهیه شود.

- مهدی پایون، رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان به ایسنا گفت: دفتر تبلیغات اسلامی در چند سال اخیر از همه ظرفیت ها و امکانات و ابزارها برای پرداخت حرفه ای و جامع به موضوع خانواده استفاده کرده است تا تأثیرگذاری لازم را بر عموم افراد جامعه، فرهیختگان و اقشار گوناگون داشته باشد.

او ادامه داد: مفاهیمی مانند عفت، حیا، پوشش و جایگاه مادران اهل بیت(ع) در این جشنواره با کمک شعرای آیینی در راستای حفظ و تحکیم خانواده تبیین شده و موضوعات مقام نورانی حضرت زهرا(س)، ارزش عفاف و هویت زن مسلمان در قرآن کریم و جایگاه مادران اهل بیت(ع)، به عنوان محورهای این کنگره مطرح شدند.

رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه در اولین کنگره ملی شعر حضرت مادر که سال گذشته برگزار شد، 150 نفر از شعرای آیینی کشور شرکت کردند، گفت: بیش از 400 اثر به دبیرخانه کنگره ارسال شد که این آثار در قالب کتابی با نام حضرت مادر، بانوی آب و آیینه به چاپ رسید و امسال نیز بیش از 170 نفر در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شعر حضرت مادر و تأکید بر تحکیم خانواده

کنگره ملی شعر حضرت مادر و تأکید بر تحکیم خانواده