مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-30سياسي

اعتکاف دانشجویان شیراز در مسجد آقاباباخان برگزار می شود


مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف ویژه دانشجویان این دانشگاه از 15 تا 17 بهمن ماه امسال در مسجد آقا باباخان خبر داد.

- ایسنا/فارس مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف ویژه دانشجویان این دانشگاه از 15 تا 17 بهمن ماه امسال در مسجد آقا باباخان خبر داد.

حجت الاسلام حمید مقامی دوشنبه 10 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت نام اعتکاف بزرگ خانواده علوم پزشکی شیراز گفت: با برنامه ریزی های انجام شده مراسم معنوی اعتکاف این خانواده، امسال در مسجد آقا بابا خان برگزار وعلاقمندان می توانند از طریق سایت http://daneshjoo.

sums.

ac.

ir اقدام کنند.

او با بیان اینکه در برنامه اعتکاف امسال برنامه های فرهنگی، اعتقادی و نشست های معرفتی با حضور سخنرانان و اساتید برپا خواهد شد، اظهار کرد: امسال مراسم معنوی اعتکاف خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مسجد آقا بابا خان ویژه دانشجویان، کارکنان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه برگزار می شود.

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به زمان برگزاری این مراسم معنوی بیان کرد: این اجتماع فرهنگی ومعنوی از 15 تا 17 بهمن ماه امسال در محل مسجد آقا باباخان برگزار و همچنین با دریافت بخشی ازهزینه ها با رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف دانشجویان شیراز در مسجد آقاباباخان برگزار می شود

اعتکاف دانشجویان شیراز در مسجد آقاباباخان برگزار می شود