مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-30سياسي

دهه فجر 100 برنامه کلان در فارس برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از اجرای 100 عنوان برنامه اصلی و کلان و 300 هزار ریزبرنامه به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد.

- حجت الاسلام حسین ملک دوشنبه 10 بهمن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله ماه رجب و فرا رسیدن دهه فجر، بیان کرد: یکی از رویدادهای مهم و اساسی تاریخی در نظام جمهوری اسلامی ایران، ایام الله دهه فجر است.

او با بیان اینکه دهه فجر از مناسبت های خاص، فراگیر و گسترده است و هر ساله برنامه های زیادی برای بزرگداشت آن پیش بینی می شود، افزود: از یک ماه قبل هر سال ستاد مرکزی و پس از آن ستادهای استانی و شهرستان ایجاد و جلسات آنها با حضور همه دستگاه ها برگزار می شود.

ستاد مرکزی هر ساله یکماه قبل از آغاز دهه فجر تشکیل و سپس ستاد استانی و شهرستانی هم تشکیل می شود که امسال هم این مهم انجام و جلسات متعددی هم با دستگاههای مختلف برگزار شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به برنامه محوری این ایام در استان اشاره و عنوان کرد: 12 بهمن ماه و همزمان با سالروز ورود امام(ره) به کشور، زنگ انقلاب در فارس نیز همزمان در سراسر کشور در مدارس نواخته می شود.

ملک مکان از برگزاری رژه موتوری و خودرویی از میدان الله، قرائت زیارت عاشورا و اجرای آهنگ ها و سرودهای ابتدای انقلاب، سخنرانی نماینده ولی فقیه و استاندار فارس در جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر 100 برنامه کلان در فارس برگزار می شود

دهه فجر 100 برنامه کلان در فارس برگزار می شود