مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-30سياسي

میزهای خدمت در مساجد البرز برپا شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز دهه فجر را فرصت بسیار مناسبی برای اطلاع رسانی عملکرد نظام در قالب جهاد تبیین برای آحاد جامعه عنوان کرد، - گفت: میزهای خدمت در مساجد برپا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ولی پوری ظهر دوشنبه در ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز با تبریک و تهنیت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: خط انقلاب دفاع از مظلومین و مستضعفین است و تجدید قوای نیروهای انقلاب و تجدید میثاق مردم با نظام انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امید آفرینی و اعتماد سازی دو اولویت دولت سیزدهم است، افزود: مدیران با اعتماد سازی و امید آفرینی نگذارند دشمنان میدان را از مردم بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصت بسیار مناسبی برای اطلاع رسانی عملکرد نظام در قالب جهاد تبیین برای آحاد جامعه عنوان کرد، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مکلف اند در ایام الله دهه مبارک فجر دستاوردهای نظام اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم را به اطلاع مردم برسانند.

وی با بیان اینکه همه باید در راستای امید آفرینی مردم به آرمان های والای انقلاب اسلامی تلاش کنند، افزود: رسانه استانی و ملی نقش بسزایی در این زمینه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزهای خدمت در مساجد البرز برپا شود

میزهای خدمت در مساجد البرز برپا شود