مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-30فرهنگي

کاسبان تحریم جشنواره فیلم فجر چه کسانی هستند؟


جشنواره فیلم فجر به عنوان بزرگ ترین محل تجمع مردم و هنرمندان در طول یک دهه، از اهمیت بسیاری برای جریان ضدنظام برخوردار است و آنها تلاش می کنند تا با شیوه های مختلف، - خبرگزاری فارس، گروه سینما: این روزها اگر گذارتان به تماشای شبکه های خبری فارسی زبان ماهواره بیفتد، متوجه می شوید که کلیدواژه مشترک تمامی این شبکه ها، تن ها یک رویداد است: جشنواره فیلم فجر.

این رویکرد، سبب شده تا طی روزهای اخیر، بسیاری از مخاطبان این شبکه ها از خود بپرسند که چرا تمامی این شبکه ها که عمدتا ماهیتی سیاسی دارند، به جشنواره فیلم فجر معطوف شده و در پی القای این گزاره هستند که با رویدادی تحریم شده و کم مخاطب مواجه هستند.

البته که این پرسش مخاطبان، کاملا منطقی و درست است چرا که هیچ یک از این شبکه ها، در طول سال و یا در ایام مشابه سالیان گذشته، توجه چندانی به فیلم، سینما و جشنواره فیلم فجر نداشتند اما حالا چه شده که این شبکه ها، در اقدامی هماهنگ، علیه جشنواره فیلم فجر بسیج شده و در پی خبرسازی های جعلی و شانتاژهای رسانه ای هستند؟ نکته قابل توجه در این زمینه آن است که باید بدانیم ماهیت این شبکه ها، هم چنان سیاسی است.

این شبکه ها، با ضربه زدن به جشنواره فیلم فجر، در پی تخطئه نظام حاکمیتی ایران هستند چرا که جشنواره، مهم ترین رویداد و شاخصه دهه فجر است و هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسبان تحریم جشنواره فیلم فجر چه کسانی هستند؟

کاسبان تحریم جشنواره فیلم فجر چه کسانی هستند؟