مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:052023-01-30سياسي

انقلاب اسلامی ایران به سمت تمدن نوین جهانی در حال حرکت است


ابتدای انقلاب صحبت از حفظ نظام اسلامی بود اما امروز شاهد حرکت به سمت تمدن نوین جهانی انقلاب هستیم که نشان از شکوفایی و اقتدار ایران اسلامی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی معصومی ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری میامی با محوریت معارفه امام جمعه جدید کالپوش به میزبانی فرمانداری شهرستان میامی ضمن بیان اینکه عمل به تکلیف یکی از مسائلی است که ما باید امام خمینی (ره) را در آن الگو بدانیم، تاکید کرد: همزمان با ورود امام خمینی (ره) به ایران خبرنگاری لوموند از ایشان پرسیدند که آیا از عملیات عمال شاه سابق علیه خودتان نگران نیستید و ایشان پاسخ فرمودند که امروز عمل به تکلیف من یعنی به ایران بازگردم و این نشان می دهد که چقدر ایشان به تکلیف پایبند بودند.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی موضوع اصلی حفظ انقلاب اسلامی بود و بعد از هشت سال دفاع مقدس آن مرحله پشت سرگذاشته شده است، افزود: بعد از دفاع مقدس سخن از سازندگی، عزت و نظام اسلامی به میان آمد و امروز سخن از تمدن نوین جهانی این انقلاب به میان می آید و لذا ما باید اینگونه انقلاب را به جوانان بشناسانیم.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در میامی فرماندار میامی نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه برای دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی در راستای تبیین دستاوردهای ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران به سمت تمدن نوین جهانی در حال حرکت است

انقلاب اسلامی ایران به سمت تمدن نوین جهانی در حال حرکت است