مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:062023-01-30اجتماعي

آمادگی هلال احمر همدان در پی پیش بینی بارش شدید برف


معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان همدان از آمادگی کامل نیروهای امدادی برای امدادرسانی به در راه ماندگان با توجه به پیش بینی بارش برف و کولاک شدید در همدان خبر داد.

- فضل الله کلهری در گفت وگو با ایسنا، پیرامون وضعیت آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر همدان با توجه به پیش بینی بارش شدید برف و وقوع کولاک، یخبندان و بهمن در استان همدن، اظهار کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان همدان در آمادگی کامل هستند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: 14 پایگاه دائم، سه پایگاه موقت و پنج واحد پشتیبانی برای امدادرسانی به در راه ماندگان طی چند روز آینده در آماده باش کامل هستند.

وی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای لجستیک جمعیت هلال احمر استان همدان، توضیح داد: 150 نیروی امدادی همراه با 59 دستگاه آماده خدمت رسانی به مردم در جاده های استان هستند.

کلهری در رابطه با وضعیت اسکان افرادی که ممکن است در چند روز آینده گرفتار برف و کولاک شوند، یادآور شد: اماکنی برای اسکان اضطراری در راه ماندگان درنظر گرفته و آماده شدند همچنین پتو به اندازه کافی دپو شده و از طرفی مساجد را هم به عنوان واحدهای پشتیبانی آماده کردیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی هلال احمر همدان در پی پیش بینی بارش شدید برف

آمادگی هلال احمر همدان در پی پیش بینی بارش شدید برف