مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:062023-01-30ورزشي

مسابقات رالی گردشگری در تپه های شنی ریگان برگزار می شود


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ریگان گفت: مسابقات رالی گردشگری در تاریخ های 14 و 15 بهمن ماه جاری در تپه های شنی علی آباد پشت ریگ این شهرستان برگزار می شود.

- امیر ابراهیمی امروز 10 بهمن ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه بلندترین تپه های شنی با ارتفاع بیش از 75 متر و وسعت 30 کیلومتر مربع در شهرستان ریگان وجود دارد بنابراین این ظرفیت می تواند بهترین فرصت برای جذب گردشگران به سوی شهرستان باشد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ریگان افزود: برگزاری برنامه های مختلف از جمله مسابقات رالی و اتومبیل رانی تا حدودی توانسته ما را به این هدف نزدیک تر کند که خوشبختانه امسال نیز این برنامه در بهمن ماه جاری با همکاری اداره ورزش و جوانان استان کرمان، فرمانداری، ارشاد اسلامی، اداره عشایری و .

برگزار می شود.

او ادامه داد: کسانیکه علاقمند هستند در این مسابقات شرکت کنند می توانند به اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بخش اتومبیل رانی مراجعه و یا تماس حاصل کنند.

ابراهیمی در ادامه از برگزاری مسابقات شترسواری و همچنین جنگ شادی در حاشیه مسابقات رالی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم این گونه برنامه ها را به صورت مداوم در طول سال برای ایجاد روحیه شور و نشاط در مردم برپا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات رالی گردشگری در تپه های شنی ریگان برگزار می شود

مسابقات رالی گردشگری در تپه های شنی ریگان برگزار می شود