مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-30ورزشي

آمادگی حسن یزدانی برای جبران شکست برابر تیلور


مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت که نفرات اعزامی به تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی وضعیت خوبی دارند، اما حسن یزدانی از همه آماده تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، احسان امینی در خصوص تیم 6 نفره اعزامی به تورنمنت زاگرب اظهار داشت: در واقع با شرکت در این رقابت ها یک تیر و دو نشان می زنیم.

یکی اینکه این اولین میدان ملی پوشان ما بعد از مسابقات جهانی است و اینجا محک می خورند تا بین حضورشان در مسابقه رسمی وقفه ای طولانی مدت نیفتد.

نکته دیگر اینکه در این مسابقه رنکینگ دار می توانند امتیاز جمع کنند.

وی در مورد میزان آمادگی کشتی گیران شرکت کننده در این رقابت ها تأکید کرد: وضعیت همه نسبتاً خوب است، البته آماده کامل نیستند و نیازی هم به آمادگی صددرصدی نیست، اما آن شرایطی که باید در این فصل داشته باشند، را دارند.

امینی در مورد حضور کایل اسنایدر و جی دن کاکس در رقابت های وزن 97 کیلوگرم تورنمنت زاگرب و مصاف احتمالی آنها با امیرعلی آذرپیرا خاطرنشان کرد: آذرپیرا کشتی گیر جوان و با انگیزه ای است که از جام تختی سال گذشته خودش را نشان داد.

او در امیدهای جهان و جام جهانی هم روند رو به رشدی داشت فقط در لیگ خوب کشتی نگرفت که با توجه به اینکه تازه از امیدهای جهان برگشته بود، خسته و شاید بدنش در افت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی حسن یزدانی برای جبران شکست برابر تیلور

آمادگی حسن یزدانی برای جبران شکست برابر تیلور